Aanmelden en kennismaken

Aanmelden of een rondleiding aanvragen? Dat kan!

Wilt u kennismaken met onze school en/of heeft u behoefte aan een rondleiding? U bent van harte welkom! We laten onze school dan met trots zien en beantwoorden uw vragen graag. Ook kunt u aangeven wat u verwacht of wat uw kind nodig heeft. U kunt contact opnemen voor een rondleiding door te mailen naar directiezandloper@ronduitonderwijs.nl of door te bellen naar 072-5614496. Tijdens de rondleiding ontvangt u een aanmeldformulier. Indien u besluit dat uw kind definitief wordt aangemeld op onze school, dan zullen we altijd contact opnemen om de aanmelding te bevestigen. Enkele weken voordat uw kind vier jaar wordt, nodigen we u nog uit voor een gesprek. Zo zorgen we voor een goede plaatsing van uw kind. Een paar weken voor de vierde verjaardag maken we een afspraak om op school te komen wennen.

Heeft u al een kind bij ons op school, maar wilt u een jonger kind aanmelden? U kunt dan het aanmeldformulier bij de leerkracht of directie ophalen. Uiteraard gaan we voordat uw kind vier jaar is bij ons op school nog in gesprek over uw kind.