Schooltijden

Elke dag dezelfde tijden naar school

We hanteren op onze school een continurooster. Kinderen gaan elke schooldag op dezelfde tijden naar school. Op alle dagen starten de lessen om 08.30 uur en eindigen de lessen om 14.00 uur.

Rond 10.00 uur is er een kleine pauze, daarvoor nemen de kinderen iets kleins te eten en te drinken mee. In de ochtend wordt er buitengespeeld onder toezicht van de leerkracht. In de middag is er een langere pauze, waarbij de kinderen buitenspelen en lunchen. Voor de lunch nemen de kinderen zelf een lunchpakketje/brooddoosje mee en ook wat te drinken. De kinderen hebben daarnaast een theedoek vanuit huis mee als placemat. Graag het lunchpakket niet voorzien van snoep, koek etc. We promoten het drinken van water.