De brede school

Voor ieder kind wat wils

We zijn een brede school. Gedurende het schooljaar kunnen kinderen na schooltijd aan verschillende activiteiten meedoen. Elk kind heeft eigen talenten en kent deze of... ontdekt deze tijdens deelname aan de activiteiten. De brede school bestaat uit een aanbod van verschillende sporten, kunstvormen (theater, zang en diverse creatieve activiteiten), techniek of 'ontdekkingsreizen in de natuur'. Er zit voor iedereen wat tussen! De brede school wordt twee keer per jaar in een blok van 8 lessen per aangeboden activiteit georganiseerd. Meer informatie volgt vanuit de school en/of de leerkracht. Voor deelname aan de brede school wordt een bijdrage gevraagd van 16,- euro (8 lessen van 2 euro per les).

Activiteiten Brede School